Mitt tillfälliga hem

På söndag lämnar jag Halmstad City för ett tag och flyttar ut till Frösakull. Det hade inte varit några större problem om det inte varit så att vi bygger om, vilket har resulterat i att vi inte har någon dusch. Som tur är har det precis öppnat ett gym sju minuter från min nya utgångspunkt så förhoppningsvis går problemet att lösa. Annars får jag lukta skunk i en sisådär fyra veckor. Helt enkelt.


Stugan framifrån. Vi har vanligtvis inte toalett och handfat på utsidan.
Det är ett tillfälligt resultat av ombyggnaden.


Hallen...


Badrum?


Vardagsrum aka avlastningszon


Vardagsrummet ur en annan vinkel, nytt sovrum bakom dörren



Köket - så gott som färdigt


Altanen får agera soptipp


Kommentarer
Postat av: Charlie

Det ser ju mysigt ut endå, vardagsrummet och köket är fint!

puss

2010-03-25 @ 20:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0