Fullspäckat

Blev inget bloggande igår (mest på grund av spagetti och köttfärssås, marängsviss och lite Avatar) och tro det eller ej men jag har faktiskt lite dåligt samvete. Har man lovat så har man. Så trots att jag sitter här i mjukis, osminkad och ska vara på jobbet om en tjugo minuter så var jag tvungen att hålla er lite uppdaterade.

Kör dubbelpass på jobbet idag, från 11 till 23 med en och en halv timmes paus skulle man kunna säga. Och eftersom det inte blev någon promenad igår som jag lovat mig själv (regnade och hade sig på morgonen) och idag ringde inte klockan så jag missade spinningpasset klockan halv nio, så får jag helt enkelt klämma in ett gympass i pausen jag har mellan lunchen och kvällen. Känns grymt bra faktiskt.

Fick precis höra att våren kommer nästa vecka dessutom. I detta läge väljer jag att tänka positivt. Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0