Vitt är inte gay

Sådär ja! Dröjde inte länge förrän även jag drogs med i den otroliga hysterin över mobilvärldens nya monster - iphone. Har försökt intala mig själv att jag faktiskt inte borde ha en med tänke på mina tidigare mobilers grymma öde (delad mitt itu, dränkt i öl, offer för spilld saft - för att nämna några). Men nu när jag ändå måste förlänga mitt abonnemang och jag dessutom hatat min nuvarande mobil sedan jag köpte den för ett och ett halvt år sedan, så kunde jag inte hålla fingrarna i styr.

Inom en till två veckor är den min. Bara min.


Haha! Såhär långt har jag dock inte kommit än.


Kommentarer
Postat av: KarlOla Von Knutsson

sämre täkning på de vita oxå...

2010-01-14 @ 18:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0