Ta det som en komplimang

Visst möter man otroligt mycket folk under en kväll när man jobbar i baren, och visst får man en del kommentarer/komplimanger från en hel del överförfriskade gäster. Jag brukar inte ta åt mig av vad som sägs med tanke på det något snurriga tillstånd de allra flesta befinner sig i men just idag fastnade en kort konversation i skallen på mig. Kvällens komplimang får den söta damen, som enbart beställde treor, stå för:

"Måste bara säga att du har ruggigt snygga ögonbryn!"

"Eeh... Tack?"

"Fixar du dem själv?"

"Joo, det gör jag..."

"Hm. Grattis då!"


Haha! Fina ögon hade varit en sak, men ögonBRYN? Jaja, någon måste väl ha det också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0