Mañana, mis amigos, mañana...

Imorgon, mina vänner, bär det äntligen av mot värmen. Som jag har längtat! De här sista dagarna har känts som en hel evighet av väntan, men nu är det bara timmar kvar innan vi åker. Har som vanligt rejäla packsvårigheter och hela köksbordet är för tillfället fyllt av ett helt berg av onödigt många bikinis, linnen i regnbågens alla färger och shorts i mängder. När ska jag lära mig?

Ser fram emot två fullspäckade, äckligt svettiga och ultimalt avslappnade veckor på Koh Samui. Redan på söndag väntar massage och skrub på Eranda Herbal Spa, min julklapp till mamma. Vad som händer mer återstår att se. 

Todelooo!

Kommentarer
Postat av: Patte

Skönt, Ha det så kul :)

2010-02-08 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0