13 december

Hemma ar det lucia och har gissar vi oss till att det ar den varmaste dagen hittills pa semestern. Solen steker och vattnet svalkar knappt - precis som det ska vara.

Igar blev vi bjudna pa fest har pa Tom Pizza (stallet dar vi bade hyr bungalow och kakar alla dygnets maltider. Ar val lite stammisar skulle man kunna saga). Agarinnans dotter fyllde ar och det bjods friskt pa plockmat och whiskey-cola/soda. Thailandska latar (nagot som paminde om schlagerdangor) sjongs det karaoke till. Jag forstod sjalvklart inte ett dugg, tyckte mest att det lat som en massa gnall, men diggade med anda. Mest for syns skull.

Bilderna fran denna trevliga tillstallning hinner jag dessvarre inte lagga upp. Dennis sitter och vantar pa mig ute i restaurangen, har precis bestallt mat. Lovade att inte vara borta for lange men sa att han fick underhalla sig med en kortlek sa lange. Han har nog hunnit med ett par enmannaspel nu. Bast att jag joinar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0