Trysil 2010


Resan var lång...

Så fick vi äntligen paus! Jag gjorde en segerdans...

...och lillasyster lekte bilförsäljare?

Jag klappade en livs levande varg

Martina red på en dalahäst

Och så köpte vi godis i en butik med 600 sorter för att klara resten av resan

Vi visste att vi började närma oss när det helt plötsligt var snö på backen!


När vi kom fram firades det med varm choklad och baileys

Dagen efter drog vi ut i backarna!






Pappa hade öl med sig in på uteserveringen och vakterna ville ta den ifrån honom.
"Nehe, det går jag inte med på! Då ställer jag mig utanför då..."
Hahahaha!

Så fyllde jag 21...


Det blev ingen superutgång, men ett par öl på Radissons lounge hann vi med.
Tyvärr inga bilder därifrån...

Dag 3





Att en helg kan gå så fort... Underbar weekend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0