Pengaflöde

Gårdagen var alldeles för händelselös för att skriva om så jag vänder mig istället till denna otroligt bloggvänliga dag istället. Sanslöst väder ute idag. Solen skiner, det är vindstilla och den där friska höstkylan finns i luften. Håller tummarna för att det håller sig såhär fram till december i alla fall. Regn är överskattat. 

Så sliter vi oss från väderprognosen för att övergå till ekonomin. Loggade in på norska internetbanken igår och upptäckte till min förtjusning att jag äntligen fått min efterlängtade skatteåterbäring. 6000 kronor extra satt fint i plånkan. Det går ju åt en hel del pengar nu i samband med att jag håller på att komma iordning i lägenheten. Sen vill man ju leva lite också. En resa till Göteborg imorgon till torsdag är planerad. Kommer bli grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0