Första oktober

Jaha, mina vänner. Då var det bara två månader kvar till december!

Jag tror att jag börjar tappa fattningen om tidsbegreppet. Förstod aldrig det där när jag var yngre när alla vuxna alltid pratade om hur stor man hade blivit, hur snabbt tiden hade gått och så vidare. För mig gick tiden ständigt i stadigt tempo. Alla skoldagar var lika långa, helgerna lika korta och nedräkningen till julafton kändes alltid som de längsta 24 dagarna på året. Jag vet mycket väl att jag låter som senila Greta på ålderdomshemmet Liljan, men herrejistanes så fort tiden går!

Köpte en vinterjacka i förra veckan. En Helly Hansen med dun - garanterad säker mot vinterkylan. Var så illa tvungen att inviga den redan igår. Yes, alla trogna gamla semesterfirare, hösten har nu även intagit sommarstaden Halmstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0