Freitag

Uscha! Vaknade precis efter hela tio timmars sömn. Inte likt mig att sova så länge, men har blivit ovanligt få timmars sömn på sistone så antar att jag behövde några extra.

Igår blev jag cirka 4 000 kronor fattigare på IKEA, men som tur är så medförde detta även att jag blev några prylar rikare i hemmet. Vardagsrummet är på väg att ta form! Satt och lekte snickare igår eftermiddag och fick faktiskt ihop en halv tv-bänk och en gardinstång. Jag är nöjd.

Tänkte bege mig till Maxi och inhandla lite ingredienser. Känner för att baka idag. Och förhoppningsvis kommer det att locka hit pappa också så att han kan snickra färdigt det sista. Man får inte vara dum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0