Besök på Seminariegatan

Nu har tiden sprungit iväg för mig igen och jag har inte bloggat på flera dagar. Ledsen för det!

Har varit en ganska upptagen men trevlig helg. Jobbade både fredag och lördag. Lugna men långa pass - money, I say. Och så kom mor min ner för att hälsa på också! Hon stannade lördag till söndag och eftersom jag inte hade någon tid över till att umgås på lördagen så fick det, ganska naturligt måste jag säga, bli en heldag på Väla och IKEA på söndagen istället. Det blev en trevlig dag men som vanligt är man där vid fel tillfälle. Fick nämligen reda på att IKEA skulle ha kampanj på min tv-bänk, 20% rabatt, med start idag. Typiskt. Så det får bli en ny tripp till Helsingborg på torsdag.

Usch. Grymt tråkigt inlägg det här blev. Nästan så att jag borde varna redan i rubriken. Äsch. Alla som läst kan ju trösta sig med att inlägget slutar här. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0