Att bli rik under en natt

Loggade in på norska banken idag för att föra över mina skattepengar och upptäckte till min stora förvåning (och ännu större lycka) att saldot på mitt konto hade fördubblats! Var tvungen att ringa Josefine och få hit henne för att bekräfta att jag inte såg i syne. Ringde till och med till Nordea uppe i Tromsö för att vara helt på den säkra sidan. Och visst var det så. Pengarna var där och de var helt klart mina. Y E S !

Det kunde inte kommit mer lägligt än nu med lite extra pengar i fickan. Vardagsrummet går äntligen att använda, tv:n (klicka för att ta en titt på skönheten) är på väg och jag har ännu inte behövt röra mina sparpengar. Jag kan pusta ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0