Nyinflyttad

Idag fick jag hem ett väldans trevligt brev på posten. Jag blev välkomnad som nyinflyttad i Halmstad med ett gäng rabattkuponger och erbjudanden överallt i stan! Jag får bland annat klippa mig till reducerat pris, rabatt i Lampaffären, presentkort på inredningsbutiker, biljett till valfri fotbollsmatch med HBK, fri synundersökning, biltvätt och service, gratis körlektion (om jag nu hade behövt det), m.m. Helt fantastiskt bra! Kalla mig snål, men detta ska utnyttjas till max och det börjar redan i morgon. Då ska jag hämta ut en nybakad frukostlimpa på Östras efter träningen. Perfekt.



Japp, fördelarna med flytten sprudlade fram tills för bara någon minut sedan då det ringde från radiotjänst. TV-licensen går tydligen inte att undvika längre. Hmpf. Fördelar - Nackdelar, 1 - 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0