En gång...

För alla som är intresserade av vad jag gjort i mitt liv. Här är tio utvalda händelser. En gång...



... hade jag nya naglar varje månad. Jag var lite försökskanin och kom en gång hem med tiger/björkträd-mönster...

... fick jag eftersvingen av en innebandyklubba mitt emellan ögonen under en hemmamatch (nej, jag var inte i slagsmål under nyårsnatten som vissa påstod) och såg lite rolig ut i någon vecka. Folk förstod inte att jag vågade gå till skolan, jag såg det mer som ett yppeligt tillfälle att sticka ut.

... cyklade jag och min kusin till Stockholm. Att bli jagade av hästflugor eller att få punktering mitt på motorvägen var inte så farligt. Jag har däremot aldrig svurit så mycket över att cykla i uppförsbacke med motvind och pisseregn förut.

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0