Crazy day

Lillasyster med vän ankom till Halmstad vid halv tolv-tiden idag med siktet fast inställt på en specifik sak. Filmen nedan visar vad vi har haft för oss hela förmiddagen. 

OBS! Känsliga varnas.


För alla otåliga: hoppa fram till cirka 4.30 - that's where the action begins.

Uuuh. Klarar inte av att se det på film ens. Martina gjorde en så kallad dermal anchor; en piercing som sitter fast med en platta under huden så att endast själva pärlan/smycket sticker upp. Jag fick äran att filma det hela, vilket gick bra till en början. Trodde att jag skulle tuppa av framåt slutet (därav den darriga avslutningen på filmen, sorry) och var tvungen att sätta mig ner en stund. Haha.

Damen till lillasyster: Vill du lägga dig ner en stund?
Jag: Gör det! Det måste jag också göra...


Kommentarer
Postat av: Ana

Ja det såg inte alls mysigt ut :S. Det blev säkert jättefint :) så du får gärna lägga upp en bild på slutresultatet :). Puss och kram

2009-11-19 @ 17:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0