Dagens väderrapport

När jag lämnade Halmstad idag var det STORM. Gertrud, Sjärtrud eller kanske rent utav Carola - ja, whatever nu Gudruns efterträdare kan tänkas heta. Hon var där. Och sedan var det regn! Och så sol. En nedrans massa regn. Uppehåll. Sol. Och sådär höll det på hela vägen till Gislaved. Aircondition på. Och så av. Rumpvärme, tack! o.s.v.

Men nu till helgen har dem lovat 20 till 25 grader varmt och strålande sol! Jag hoppas, hoppas, hoppas...

Jag fick se en dubbelregnbåge och var bara tvungen att ta kort! Måste varit trafikfara skala 1000 när jag började knäppa bilder i 80 km/h...
Och här kan ni se hur mycket det blåste. Min vindrutetorkare vek sig och skylten utanför fick ge med sig för det kraftiga vinden...

Kommentarer
Postat av: magnus som fan!

shit! tur du kom hem osv!

2009-05-29 @ 08:17:23
Postat av: . OLiV

haha affe sitter med och tittar på regnbågen! =)

2009-09-21 @ 16:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0