Style

Har haft  en otroligt trevlig dag tillsammans med Liza i Helsingborg. Käkat världens matigaste kycklingsallad, shoppat (en fet påse från Gina och en lika fet från H&M, basic säger jag bara - det är så det funkar i Halmstad har jag fått lära mig...), druckit rosa smoothies och snackat ski...hm. Snackat om väldigt viktiga saker. Stort tack för idag, Liza!

Lämnade Helsingborg för cirka två timmar sedan, glad och lycklig över att jag inte kört fel en endaste gång - och så svänger jag av mot Malmö... Först när jag susar förbi Skåne-skylten inser jag att jag är liiite fel ute och får vända och köra de senast körda 16 kilometrarna åt fel håll, tillbaka igen. Bra, Malin. 

Med Mix Megapol på högsta volym till och från Helsingborg fick jag både lära mig hur man absolut inte ska göra på första dejten och så fick jag en ny sjunga-med-i-bilen-favorit. Style - Vill ha dig igen.

(hittade dessvärre bara denna remixade variant)

Kommentarer
Postat av: OL som fan..!

du borde ha fortsatt mot malmö! :D när ska du dansa loss här egentligen?

2009-05-28 @ 10:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0