Have a foretaste of summer

Det måste vara grymt tråkigt att vara trogen läsare på farmorsvind just nu. Ett inlägg på tre dagar är inte okej och jag ber om ursäkt för det. 

Så nu antar jag att ni väntar er en spännande och framför allt acceptabel ursäkt till den dåliga uppdateringen. Måste tyvärr göra er besvikna igen. Har inte varit hemma helt enkelt och när jag väl varit hemma så har huvudet varit någon annanstans. Jag lever livet nu. En försmak av sommaren. Jobb och fest. Resten vila. 




Stort grattis till lillasyster som tog körkort igår också! Herregud, så stolt jag är...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tacktack :))

2009-05-13 @ 14:46:37
URL: http://martinaolssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0