Working 9 to 5

Det verkar inte ha undgått någon att jag var i Halmstad för att provjobba i helgen (Gislaved i ett nötskal), så därför blev det ju ingen big secret att knäcka i bloggen idag. Det inte så många vet däremot är hur det gick.

Det vet inte jag heller.

Vad jag vet är att jag hade så grymt roligt! Folket som jag jobbade med var helt underbara och trots att jag helt klart var sämst (fick stå i baren och vet inte ens hur man blandar en McGyver, hoho) så fick de mig att känna mig oerhört välkommen och säker. Tack!

Klockan 05.00 lade jag ner huvudet på kudden med värk i hela kroppen men lyckan på topp. Även om jag inte får jobbet så blev jag ändå en erfarenhet rikare och hade en riktigt rolig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0