Un po' sola

Vad packar man med sig när man ska tillbringa en långhelg i Halmstad - ensam? Det är nog tusan den svåraste packningen jag råkat ut för tror jag. Som tur är kommer jag jobba kvällarna/nätterna så jag slipper sitta hemma och tycka synd om mig själv i alla fall.

Pappa kommer hem från Thailand ikväll också! Kommer kännas som julafton med en svart tomte troligtvis. Jag som tyckte att jag fått lite färg i ansiktet idag och så kommer två thai-#%¤& hem. Glädjedödare.

Hur som helst så glider jag ner till Halmstad i natt någon gång. Blir då en datalös helg som vanligt (fast inte länge till, beställde mobilt bredband idag). Men ska försöka kompensera det nästa vecka då jag förhoppningsvis fått en del bilder/videor skickade till mig. Vad sägs om "VickeVibe - the dancing dildo" kanske?


Ha en fin helg allesammans!


Oooh. Yatzy funkar väl förresten att spela ensam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0