Som en kameleont

Att man ska klä sig efter väder har alltid låtit vettigt i mina öron. Men hur gör man när vädret växlar mellan regn och snö, sol och mulet, skönt och rått med bara minuters mellanrum? Svårt var det idag när man skulle klä sig och varje gång man tittade ut genom fönstret så hade vädret ändrats som om det blivit en helt ny dag. Fick helt enkelt bli en salig blandning mellan riktig vinterklädsel och vårtunnt. Det passade alldeles utmärkt.


* Stickad tröja (tights under), Bik Bok
* Skinnjacka, Ellos
* STOR halsduk, H&M
* Pälsmössa, farmors vind
* Varma mockastövlar, DonDonna

Fråga mig inte varför, men alltid när jag ska ta en outfit-bild så åker ena armen upp i sidan á la Sally. Märkligt.

Kommentarer
Postat av: ellos ;)

Tack för att du visa bilden! Hjälpte mig mycket :D

2010-03-22 @ 15:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0