Partytrick #3

Så här efter en ovanligt lugn helg tänkte jag att det kunde passa fint att presentera partytrick nummer tre. Detta har länge varit mitt hemliga partytrick som jag endast avslöjat för mina allra närmsta. Men när det lyckades komma ut på en fest för ett par helger sedan och dessutom dokumenteras (skrev om det i "Partytrick #1") visste jag att det inte var någon idé att smyga med det längre och kom då på idén till att starta denna partytricks-serie. Anledningen till att jag plötsligt visade detta partytrick offentligt? Aningens för många snapsar och en kamera i ansiktet...

"KANINEN"
Uppfunnen på dagis och tidigare inte visad för fler än mina allra närmsta (efter mycket tjat, såklart) blir nu för första gången offentlig för världen. Exklusivt farmorsvind.blogg.se


Så gör du:
- Utgå från den något mer kända "fisken", där du suger in kinderna och formar på så vis en fiskmun
- Sug in underläppen men behåll överläppen i fiskläge
- Vicka på överläppen och rynka näsan som en kanin
Klart!

Börja öva direkt. Denna look är mycket användbar. Tänk: "arga leken", "fulast min vinner" eller "den som skrattar först förlorar".

Du kommer lätt bli festens mittpunkt med "kaninen" i bagaget (det är det jag intalar mig i alla fall).

Kommentarer
Postat av: emmy

malin du är en ängel! en ny min, det var precis vad jag behövde! men jag lovar att hålla upp en liten copyright:malin olsson-skylt varj egång

2009-03-15 @ 16:59:49
URL: http://hundratrettiosjua.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt :P

2009-03-15 @ 20:20:40
Postat av: Malin

hahahahahah! Det är rätt Emmy! Känner att den här minen kan bli en riktigt partyklassiker ;)

2009-03-17 @ 21:45:20
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0