Partytrick #2

Känner att det kanske är dags att bekänna partytrick nummer två. Detta, liksom det första, är inget vidare svårt att stå för. Det må vara aningens mer pinsamt än det förstnämnda, men å andra sidan så vet de allra flesta som känner mig att detta är "Malin i ett nötskal".

Jag rapar. Och inget "vänd bort huvudet och smyg ut den i form av något som liknar en utandning" här inte. Nej, nej. Högt och ljudligt rätt ut bara vettja! Det är så det ska gå till - The Ballan Edition.

Jag vet. Äckligt, tänker många. Men saken är den att jag kan inte hålla inne en rap. Mår lite dåligt då. Min teori är att jag sväljer onödigt mycket luft när jag tuggar eller dricker och den luften måste komma ut för att jag ska få mer plats i magen. Rätt enkelt. Och snälla, försök inte överbevisa min teori. Den är nämligen den enda bortförklaringen jag har till mitt oerhört ohyfsade beteende.

Självklart är olika ätbara ting också olika rapframkallande. Jag har givetvis utforskat dem alla och kommit fram till att det finns en sak, en ätbar grej, som framkallar rapar som rent utav skrämmer livet ur folk (faktiskt helt sant, en tjej i skolan hoppade i taket när jag lade av min superrap efter att ha ätit det här). Så nu undrar jag


vad är det jag inte klarar att äta utan att
rapa fram något som liknar introt till en hårdrocksdänga?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja det kanske inte alltid e så passande, men vi alla har ju nåt konstigt för oss. ;-) Vad kan det va som du menar... Kanske CocaCola? Nej, äta skrev du ju... Varmkorv? ;-)

2009-03-11 @ 14:07:29
Postat av: Ana

Jao du gumman det är verligen du :). Men vi som känner dig finner det helt normalt ;) så tänk inte på det. Det har ju blivit en hel del roliga stunder om man säger så :D.

2009-03-11 @ 14:42:52
Postat av: Kruse

Hahaha! Det enda jag minns är att du var en hejare på att rapa efter att du ätit äpplen!

2009-03-11 @ 15:48:41
Postat av: Slackern själv

Kexchååkla!

2009-03-11 @ 21:26:22
URL: http://slacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0