Partytrick #1

Nummer ett? tänker ni. Jajemen, säger jag, jag har flera och dessa tänkte jag nu presentera på bloggen. Anledningen till detta vet jag inte riktigt. Kanske kan bero på att ett av mina partytrick (ett av de lite hemliga) blev officiellt i helgen. Inte bara officiellt, utan dessutom dokumenterat. Så jag tänkte att innan bilderna hinner spridas så kan jag lika gärna presentera alla partytrick jag har så att jag senare slipper skämmas.

"HAHA! Malin, är det här du?! Va fan håller du på med?"
"Ääh, partytrick. Läs mer på bloggen..."

Precis. Istället för att skämmas sönder så kommer jag gå runt och ge ut gratisreklam för bloggen. Jag blir så stolt över mig själv ibland.

Såå, partytrick nummer ett. Jag tänkte börja lite försiktigt och presentera mina spetsiga armbågar. Låter kanske inte så blodigt och det är det inte heller. Det är ju knappast så att jag blir stoppad i tullen för medhav av vapen direkt. Men med tanke på vad som komma skall i mina partytricksbekännelser, kände jag att det här var en alldeles lagom start.

Så vill ni nu vara säkra på att det är jag på en fest. Checka armbågarna.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men det e bra med vassa armbågar, så man tar sig framåt i livet! :-)

2009-03-11 @ 14:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0