Hur stor har... Lasse Kronér?

Härom dagen hörde jag ett mycket intressant samtal på radion som fick mig att spetsa öronen. Samtalet var mellan en kvinnlig och en manlig programledare på Rix FM där mannen påstod att eftersom killar/män/gubbar har växt upp och levt med snoppar (jag menar, duschen, alla dessa bastufester, jaa, nakenhet överlag är väl rätt vanligt bland killar vad jag har förstått), så kan i princip alla killar genom att enbart titta på kroppsbyggnaden hos en annan man (med kläder på, givetvis) veta hur stor snopp han har! Och jag håller helt klart med den överväldigade tjejen som han hade det här samtalet med: "det är ju helt fantastiskt!" Varför har ni inte kläckt ur er det här tidigare, liksom?

Jag fick, under den korta (men ack så underbara stund) som detta samtal pågick, reda på bland annat att Danny i EMD råkar ha en medel plus. Mattias är däremot är den stackaren i bandet som har minst. Sorry. Brad Pitt har en medel minus minus. Inget nytt i och för sig. 

Så, alla manliga läsare av min blogg (kvinnliga får givetvis ge sig på en chansning ni med), nu ger jag er en svår nöt att knäcka. Kroppsbyggnaden kan vara lite knepig.




Hur stor har Lasse Kronér?









KALOSS?
medel plusplus?
medel plus?
MEDEL?
medel minus?
medel minusminus?
OBEFINTLIG
(ett könsbyte, perhaps)
?









Kommentarer
Postat av: Niklas

Han har en medelplus, varför jag tror det, han e ganska stor, utåtriktad och social ;)

2009-03-13 @ 13:55:58
Postat av: Malin

Hahahahah! Mycket intressant teori måste jag säga ;) Får se om du får någon konkurrens :P

2009-03-13 @ 22:36:21
URL: http://farmorsvind.blogg.se/
Postat av: Frank

herregud Malin, klart lasse har en liten kuk. Du vet ju hur fet han var förr? Feta människor med stor kuk bryr sig inte om att dem är feta. Feta människor med liten kuk däremot, de bantar för att slippa titta i spegeln efter kuken, precis som lasse.

2009-03-15 @ 12:13:09
Postat av: Malin

HAHA! Är det så alltså? Att ALLA feta har liten? Asså sure, den kan ju verka liten med tanke på att kroppen i sig är så stor men hm... Jag vet inte ;)

2009-03-15 @ 14:15:14
URL: http://farmorsvind.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha, detta var kul!! Jag tror nog på en ganska stor ändå. Undrar hur man ska få reda på det? ;-)

2009-03-15 @ 16:57:56
Postat av: Sofia

Hahaha, detta var kul!! Jag tror nog på en ganska stor ändå. Undrar hur man ska få reda på det? ;-)

2009-03-17 @ 12:58:15
Postat av: Malin

Jaa, det undrar jag också... får ringa och fråga kanske ;P

2009-03-17 @ 21:51:18
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0