High-Tech Cosmetics

Idag fick jag hem maskaran som alla talar om. Den nya revolutionerande Fiberwig är en ny upptäckt från Japan som med sina extra fibrer ska bygga på fransarna och göra dem otroligt långa.



"Fiberwig - Beyond Mascara
Paint-on false lashes

* Fiberwig contains double the fiber for dramatic length! Plenty of fibers adhere unto your lashes.

* Although resistant to sweat and tears, Fiberwig slides off easily with only warm water!

* Fiberwig makes film-coated lashes and it prevents smudging all day long!"



Jag måste säga att jag hade stora förväntning på den här maskaran, men tyvärr så blev det ingen wow-upplevelse när jag provade den. Kändes inte alls som att fransarna blev något längre. Däremot så har jag absolut inte gett upp hoppet om Fiberwig. Kan mycket väl vara så att jag använde mig av fel teknik.



Har ni lust att testa Fiberwig så rekomenderar jag er att beställa den hos Söderfin. Leveransen är otroligt snabb (beställde igår och fick den idag) och de har dessutom introduktionspris på maskaran just nu. Skynda att fynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0