Eyecatcher

Leker man inte brat på stan så kan man välja att se ut som en tecknad kändis istället.

Haltade omkring med lätt böjd rygg och snedkäft på Kvantum idag. Jaa, visst var jag väl lik honom ändå. Quasimodo, såklart!

Anledningen till att det fick bli denna något annorlunda look idag beror inte på att Ringaren i Notredame är min idol (hade varit något lättare att förklara då). Det berodde helt enkelt på att bedövningen i halva käften från tandläkaren inte hade släppt, att jag av någon anledning tog högklackat på mig när jag skulle ut och handla och att jag precis när jag gått igenom de där svängarmarna på Kvantum kom på att jag glömt ta en rullkorg. Så det fick bli en simpel "den-går-inte-att-bära-normalt"-korg. Självklart blev den lite tung efter att jag gått igenom kylavdelningen och packat den full med mjölk och yoghurt vilket resulterade i jag inte orkade hålla upp överkroppen ordentligt.

Som det kan gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0