Egoism

En nära vän till mig frågade i samband med den nya designen på bloggen varför inte hon var med på headern. Mycket bra fråga. Svaret är faktiskt väldigt enkelt och baseras på simpel lathet. Främst beror det på att jag inte har tålamod till att sitta och välja bilder i en evighet och därför så valde jag att bara ta med bilder som jag är med på (dock inte ensam alltid), och som jag vill ska respresentera bloggen såklart. Till exempel har jag försökt välja bilder från stora upplevelser som jag varit med om, såsom studenten, balen, bilder från resor o.s.v.

Det finns massor av personer som står mig väldigt nära och som betyder massor för mig som inte är med på headern, men det betyder absolut inte att jag inte vill ha med dessa. Jag blev bara tvungen att sålla och då valde jag att sätta fokus på bara mig.

Me, myself and I


By the way. Har märkt att bakrundsfärgen ser annorlunda ut på olika datorer. Den jag har valt är persikofärgad, men hos andra ser den rosa ut. Hur ser den ut hos dig?

Kommentarer
Postat av: Niklas

På min e den Persiko färgad ;) tror jag, vette tusan hur persikofärg ser ut egentligen, jag "skäms"!

2009-03-09 @ 02:31:48
Postat av: Malin

Haha :) Inte så lätt att veta alltid. Persikofärgad är säkert till och med olika från person till person. Men så länge min bakgrund inte är ROSA så är jag nöjd :)

2009-03-09 @ 11:02:43
URL: http://farmorsvind.blogg.se/
Postat av: Nina

Mja, jag skulle nog kalla den färgen jag ser för...trumvirvel...rosa!! Mwiee!

2009-03-09 @ 11:50:48
Postat av: Anonym

ljusrosa!

2009-03-09 @ 12:36:35
Postat av: Malin

men neeej :P hahaha. ajja, det får vara ett tag. Så länge jag slipper se det så ^^

2009-03-09 @ 13:54:58
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0