Copy-Cat

Jag har inte haft så här mycket att göra på länge. Stress. Jag har kommit på att jag faktiskt gillar det. Att alltid ha något att göra och när man väl gör en sak så måste man blicka framåt och planera så att man hinner göra nästa grej. I lagom mängd såklart.

I morgon väntar en, vad jag tror kommer bli, fantastisk dag. Emelie är hemma från skåneland och det blir givetvis fest på gammalt hederligt "tjejerna"-vis. Kan helt enkelt inte gå fel.

Som vanligt när det är dags för utgång så sydde jag ihop ett linne/klänning efter inspiration från Topshop idag. Vet inte om det blev så bra, men det får nog invigas i Parken i morgon i vilket fall. Det är ju mörkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0