Burned

Vilket väder! Välkommen VÅREN. Kom hem för en stund sedan efter att ha varit ute och sprungit i solen cirka en timme. När jag kom in kändes det som att jag faktiskt hade bränt mig i ansiktet. Är detta möjligt?! Tänk att denna svidande känsla kan vara så underbar! I och med detta så höjdes min känsla för solbehov med lite drygt 300% så nu ska jag ut och torka min nyduschade kropp i solen.



Är inte bland det värsta som finns när man står i duschen och desperat försöker få upp schampoo-flaskan men upptäcker att det inte går med blöta händer? Så istället försöker man smidigt öppna flaskan med tänderna och helt plötsligt så har man halva innehållet i käften. Jag kommer gå runt och snacka skum hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0