A straight guy with a gay mind

Tänk vad man kan skapa kontakter via Tradera! Jag har genom denna köp-och-säljmarknad funnit den ultimata mannen. En man som tänker precis som en tjej, tycker att vi har så mycket finare kläder att välja bland om man jämför med de stackars männen och som dessutom (här kommer det bästa) älskar SKOR. Och nu talar vi inte om tråkiga, platta, svarta herrskor (även om det är det som jag föredrar på män) utan pumps - skyhöga sådana.

Avslutade precis ett samtal med denna underbara människa där vi diskuterade framtida inköp från USA och dessutom lite småaffärer där han kan tänka sig att köpa skor som jag inte längre använder.

Det är ju helt enkelt för bra för att vara sant.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men hallå.. vilken tur! En kille som tänker som vi låter ju underbart! Du har ingen mer sån på lager till mig? ;-)

2009-03-15 @ 17:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0