Waaaaah

Jag blir knäpp! Finns inget värre än att bara gå hemma och inte göra någonting. Speciellt inte när man har det där nedrans jobbsökandet gnagandes i bakhuvudet hela tiden. Går inte en minut, en sekund, en hundradel utan att jag tänker på vad jag ska göra i framtiden. Eller framtid och framtid, jag menar NU. Vad blir nästa projekt?

Jobba - Javisst! Ge mig ett jobb bara.
Resa - Ooh, gärna. Men vill jag lägga de pengarna nu?
Plugga - Njaa...
Flytta - Halmstad eller Stockholm är alternativen. Inte helt fy skam det inte, men jobb är ett måste.
Tromsö - Been there, done that. Lite så är det väl jag känner.

Så har jag ju självklart hundra andra tankar om vad jag skulle kunna göra också. Alla aningens galna, men möjliga...

Ääh, vad sjutton! Ge mig en psykolog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0