Bättre sent än aldrig

Eftersom mina kära vänner har svårt för att skicka bilder (och jag har dåligt med inspiration) så får jag, i ren frustration och brist på tålamod, sådär en månad för sent, posta ett inlägg och kalla det för "Vårt nyårsfirande".

Låt bilderna tala för sig.

Beckan och Emelie kämpar med tårtan.
Ana gjorde ett bra jobb med frukten till bålen.
Jag hittade en morot som var lika tjock i båda ändarna! Tyckte det var lite... roligt.
Emelie provsmakar bålet. Och det var mer än godkänt.
TÅRTAN! Som vi hade all anledning att vara stolta över.
Maten. Jag vet att den inte är särskilt snyggt upplagd, men jag var hungrig.
Fetaostfylld kycklingfilé med ungsgratinerade grönsaker och klyftpotatis är det i alla fall.
Den helt underbara efterrätten - Jordgubb/Lime pannacotta med jorgubbssallad och passionfrukt. Hade det varit möjligt hade jag levt på detta.
Bordet före...
... och bordet efter!
Proffsigt.
Jag fick användning för min hemmasydda kjol som jag bar tillsammans med farmors gamla paljettlinne från nittonhundra-frys ihjäl och skor, halva reapriset på Scorett.  Passande i lågkonjan.

Eftermiddagen/kvällen/natten blev helt fantastiskt bra. Maten var kalasgod, sällskapet kunde inte varit bättre och Singstar var kung. Tack för bästa avslutningen på gamla året och början på det nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0