Slit och spa

Kom precis upp ur ett välförtjänt och väldoftande bad. Började dagen med ett löparpass, därefter städade jag HELA huset grundligt, tvättade sex tvättar, betalade räkningar (bland annat p-boten som jag fick i Halmstad förra helgen, grr), handlade mat och efter detta kände jag att jag helt klart var värd en energigivande ansiktsmask och ett långt skönt bad. Och nu glider jag omkring, väldoftande och ren i mitt fina silkesnattlinne som jag köpte till mig själv i julklapp och känner mig mer levande än någonsin. Jag älskar när jag får ryck som det här. Det är inte ofta, men det händer. Nu blir det mys i soffan och "Let's Dance".

Helveteslappen.

Hemmaspa. Det bästa jag kunde göra i alla fall...
Bra julklapp.


Kommentarer
Postat av: Emil

Går det beställa en spa tid elr?;) haha ingår även nattlinnet i priset då elr!

2009-01-16 @ 21:01:16
Postat av: magnus

haha fick du p-böter i halmstad... haha ja fick ju en i gislaved förra året, de trodde ja inte att man kunde få här... =)

2009-01-17 @ 15:33:50
Postat av: Malin

Jaa, det är andra gången nu! :o På det där jäkla taket... Orkar aldrig gå upp och lägga i mer pengar (A)

2009-01-20 @ 21:10:37
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0