Limma sminket!

Trött på att komma hem efter en utekväll, se dig i spegeln och bli förskräckt över "kladdigt-spöke/panda-on-crack"-bilden som glor tillbaka?






Mimesis Stay Spray

"Stay Spray är en unik svensk produkt.
Stay Spray är en lätt skyddande lotion baserad på
Aloe Vera utan oljor eller tillsatser och fixerar din
make-up så den sitter längre. Dessutom hjälper den
till att fräscha upp huden och skyddar den mot yttre
påfrestningar.
"

149 kronor hos eleven.se

Läs mer om produkten på hemsidan, stayspray.com










Gud, som jag har letat! Men nu har jag den äntligen och jag måste säga att den var över mina förväntningar. Luktar gott gör den också. Spring och köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0