För att jävlas

Härom dagen rensade jag sopor från altanen (mestadels ölburkar, flaskor och annan partyskit) och råkade då ut för en liten olycka. Hann inte riktigt få med mig foten in när jag drog igen dörren så fläkte upp en skinnbit precis på skavsårsstället, precis över hälen på hälsenan, typ. Gjorde ont som saaatan, men inte mer med det.

Dagen efter skulle jag till Jönköping och var då smart nog (trodde jag i alla fall) att sätta på ett skavsårsplåster på min lilla olycka. Efter en heldag på stan kom jag hem och det såg då ut så här:


SNUSK! Vad är det för något liksom? Usch...

Ville bara äckla er lite, så jag slipper vara ensam om det. Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Joacim

Det blir så med compeed, ser inte så nice ut men det är till för att skydda.

2009-01-05 @ 20:15:32
Postat av: Malin

Ahaaa...

2009-01-08 @ 11:33:30
URL: http://farmorsvind.blogg.se/
Postat av: bög

HAHAHAHAHHAHAHHAHA xD

2009-01-08 @ 13:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0