ASbra!


Och här sitter jag mitt i natten med ett as på huvudet. Hah! Så jäkla smart egentligen. Går vanligtvis runt med minst två stickade tröjor, fårskinnstofflor och min helt otroligt snygga, "nästanistilmednågotfrånVictoria'sSecretvisningen", mörklila... Fleecemorgonrock! Lösar omkring som en halvdöd eskimå och känner mig sexig som få. Nyss upptäckte jag att mössa räcker. Ett dött djur på skallen är allt som behövs. Hallelujah!

Funderar på att bli medlem i Lund-Josefines "30 graders värme inomhus"-klubb. Eller också boka en resa till varmare breddgrader. Det sistnämna blir kanske billigare i längden. Dessutom är det ganska mycket trevligare.

Får sova på saken.

Kommentarer
Postat av: Emil

Vill oxå har ett djur på huvudet;) Hallelujah!

2009-01-08 @ 19:03:49
Postat av: Emil

Jag vill med ha ett djur på huvudet!! Hallelujah!

2009-01-08 @ 19:12:41
Postat av: magnus

Men de e ju grävlingen jag körde över i söndags.. =)

2009-01-08 @ 21:54:19
Postat av: Malin

HAHAHAHA! xD Inte helt uppskattat alltså ;) Fattar inte varför man inte ser Magnums kommentar här, men den var kul iaf, lite äcklig, men kul :P

2009-01-09 @ 00:09:05
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0