When in Rome

Hoppsan, vad tiden går! Men det är väl så man brukar säga när man har roligt. Har varit i Stockholm i lite drygt en vecka nu och jag stortrivs.

Anledningen till att jag inte har bloggat beror till största del att jag inte alltid har tillgång till dator (smart som jag är så valde jag att ha med mer kläder istället för min dator).  Jag har därför tänkt att göra en liten sammanfattning av Stockholm när jag kommit hem istället.

MEN! Idag kunde jag inte hålla mig, dels med tanke på att jag har dator men också för att jag igår provade på Blondinbellas ständigt återkommande ämne, nämligen: Spray Tanning. When in Rome, så att säga.

Resultatet blev faktiskt riktigt bra och jag känner mig fräschare. I alla fall med kläderna på. För eftersom att jag är ny på spraybränna-fronten och dessutom är på resande fot så hade jag inte tillgång till de ultimata spray tan-trosorna (man vill ju gärna ha snygga linjer). Det jag har med mig är antingen trosor med bred linning, trosor med dubbla tangasnören eller också sitter det någon liten oerhört onöding, men ack så detaljsnygg, ring i vägen. Efter ett mindre grävande i underklädeshögen hittade jag till min förtjusning ett par med relativt bra form för mitt projekt. Problemet var bara, märkte jag efter duschen, att dessa trosor faktiskt var av sådant där småhåligt tyg, typ genomskinligt. Tro fan att färgen åker igenom där!  Så nu har jag i naket skick en vit ram med en lite halv mesbrun "trosa" på mig. Tur att man inte lever på Eva och Adams tid.


Så här fint med kläder på...

... och ungefär så här utan. Nice.

Kommentarer
Postat av: franksjostrom.blogg.se

Funkar det där bra alltså? Verkar ju riktigt nice isf:)

2009-02-09 @ 19:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0