Som taget ut "Snövit"

REGN! Det var inte direkt vad jag såg fram emot idag. Blir trött av regn. Och ännu tröttare efter lunch. Nu sitter jag här. Det regnar utanför och jag har precis fyllt magen. Snark, typ.

Hade tänkt komma iväg till Halmstad ungefär nu egentligen. Men jag har inte packat och dessutom är det inte bra att köra bil när man är trött. Har jag hört... Haha! Alla dessa bortförklaringar som jag kör för mig själv. Skrattretande. Kan dra en till när jag ändå är igång; det är inte kul att shoppa när det regnar. Sådär. Nu känns det mycket bättre att sitta framför datorn istället för att vara på väg mot kusten.

Gårdagens bitterfitta har fått sätta sig på bänken för att göra plats åt dagens trötter. Nae, nu måste jag göra något. Färga mitt löshår. Jepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0