En blandning av matematik, Statoil och onani

Vilken jäkla dag det var igår! Sjukt roligt. Fick till en riktig diamantfylla* och kände att jag lyckades med allt under kvällen. Bröt av mattias visakort på mitten, drack från ett glas som  tydligen bestod av alla gamla slattar från drinkar som stått på bordet innan vi kom dit (smakade avslagen cola för er som undrar), drog vitsar som aldrig förr och folk skrattade faktiskt åt dem och pälsen som jag hade i väskan fick bli inspiration till världens bästa raggningsreplik.

- Tycker du att jag ser stark ut?
- Mjaa...
- Mm. Det är för att jag har ett 200 kilos vildsvin i väskan!


Hahahahaha. Det fungerade dessvärre inte, men kul var det!

Dansade häcken av mig på Moon och nobbade Pastavagnen för att på vinglande ben ta mig bort till Nudelbar. Tog taxi hem, bad om att få bli kallad The Wild Swine och somnade hemma med kläder och smink på. Vaknade idag klockan tio och mådde bättre än någonsin! Älskar dessa dagar.



*Diamantfylla. Snäppet bättre än karatefylla och enligt Bunke så vet man skillnad på följande vis; när du har en karatefylla kan du fortfarande göra en karatespark i luften, har du däremot en diamantfylla så kastar du ut alla dina pengar på vägen för att sedan räkna dem.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Skulle bli såld direkt på den raggningsrepliken!

2009-04-13 @ 18:22:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha Jaa, jag menar väl det! Fast jag gjorde ju helt fel när jag väl skulle köra den på riktigt. Höll pälsen i handen. Dumma mig. Var ju helt klart därför det inte gick...

2009-04-14 @ 10:34:06
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0