Det kallas ekonomi

Gårdagen var nice. Riktigt nice. Kom till Knoll og Tott vid nio-tiden och började festa lite smått. Det fylldes så småningom på med en hel del folk och den trevliga födelsedagsatmosfären men tårta och gratulationer byttes snabbt ut mot en högt sjungandes och lite smått onykter feststämning. Allsång med såväl svenska klassiker som norska hits fyllde lokalen tillsammans med rök från alla "hejjagfeströkercirka100ciggpåenkväll"-brudar. Man skulle kunna tro att jag varit kedjerökare i minst 10 år på grund av lukten i kläderna idag. Thanks. Blev därefter en snabb utgång i stormen. Provade puben "Blå Rock" vilket var helt okej (vad jag minns) och sedan bar det av till korvlådan. Fick 200 spänn av en snubbe (läs: otroligt snäll, ung man) så att jag skulle ta mig hem säkert. Första gången som jag går plus på en utekväll. Lyckat!  

Tack Malin och Jacqueline för en kanonkväll!

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin og Jacqueline

Heej vænnen!!

-tusen tack føe en trevlig kvæll! -vad sæges om en filmog middagkvæall hemma hos oss på lørdagkvæll, om vi inte jobbar? vore mycket trevligt! Hælsa josse! vi høres i veckan! pussochklem

2008-09-29 @ 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0