Två flugor i en smäll.

Väntar på att klockan ska bli 10.21 så jag kan ta bussen in till stan. Josefine är redan inne. Eller hon sitter kanske på bussen förresten. Vet inte hur lång tid det tar att åka in till stan. Har inte räknat.

Vi har i varje fall två jobbintervjuer var idag. Någon av oss MÅSTE få jobb nu alltså. Eller mjaa, måste och måste... Men det hade underlättat i alla fall. Håller tummarna för Josefine nu och hoppas att hon gör detsamma för mig sen.

För övrigt är det grymt fint väder idag igen. Vet inte hur det ska vara egentligen. Antingen vad det någon nedrans regndipp just då vi kom hit eller också så har växthuseffekten fått fnatt och bestämt sig för att skapa lite hopp om värme i de norra delarna också, för att sedan övergå till en FREEEZING vinter. Utan förvarning såklart. Så när man går där i t-shirt och njuter av höstsolen så ligger man plötsligt begravd under 1 meter snö. Okej, jag överdriver. Men jag hoppas på det första alternativet om ut i fall att liksom.

Nae, nu satte min stressfaktor igång här. Har bara en halvtimme kvar innan bussen går och jag är inte färdig. MÅSTE. FIXA. HÅRET. Shit.

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0