Trevliga grannar?

När vi kom hem från jobbet idag hängde det en liten trevlig lapp över postskåpen.

Arne Vidar verkar vara en go typ.

Låg även ett flertal lite snällare lappar ihopskrynklade nedanför skriven av samma person. Han är alltså ingen galen misshandlare. Bara lite desperat. Stackarn.

Puss

Tillägg: Idag är det precis 100 dagar kvar på året. Jag har koll.


Uppdatering: Alla kan tydligen inte utläsa norskan så här kommer en översättning på lappen.


När jag får reda på vem som har tagit mitt postpaket blir det bråk...
Och jag kommer att få reda på det!!
Sista chansen till att undgå bråk.. ring -----,
eller leverera paketet utanför min dörr. 108.. snart..
PS. jag börjar med en arm, sedan tar jag resten varje gång jag ser dig..
FÖRBANNAT..


Kommentarer
Postat av: fröken magnus

HAHA!!! älska lappar :D

2008-09-23 @ 18:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0