phew.

Då var det gjort. En pojkfrisyr á la Victoria Beckham sitter nu på mitt huvud. Har inte mycket tankar om den egentligen, mer än att det förmodligen kommer bli kallare om huvudet till vintern. Scherzo. Jag ångrade mig. Eller nej, inte det heller. Jag hade gärna förändrat mig lite. Började bra då dom sa att jag skulle få behålla längden på håret och färga det brunt. Men när dom sedan ändrade sig och ville göra en bowl-frisyr så ville inte jag vara med längre. Page, fine. Brunt, okej. Pottfrilla, nej tack!

Kanske ska ta och förklara lite vad allt det här handlar om, vad det är som vi egentligen gav oss in på. Frisörer/stylister från Wella har kommit hit till Tromsö och ska ha visning på Radisson i helgen. Dom sökte därför hårmodeller för styling och för klippning som dom valde ut igår. Jag hamnade på klippning och Josefine på styling (jävla lyllos). Men nu är jag av och Josefine går modell i morgon eller söndag. Vet inte vilket än.

Ja, ja. Schwartzcopf har visning på onsdag. Det har aldrig skadat att försöka en andra gång?

Not my kind of hairstyle. Sorry Kelly.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0