Kokelimonke

Upptäckte när vi kom till Jekta att det inte alls var någon "ordinary lördag". Det var Kokelimonkedagen! Kom ungefär lika oväntat som julrea mitt i sommaren. Utmärkt tillfälle för oss att fylla kylskåpet alltså. Catching!

Hann med en liten runda på stan också. Var rea där med så lyckades köpa på mig lite nödvändigt ont som vanligt. 25% på alla underkläder. Yes. Och så en liten väska på det. Fransarna såg så tilltalande ut. Hittade även tillbaka till mitt älskade diadem som för närvarande ligger på havets botten någonstans vid Ayia Napa. Dök inte ner där alltså. Det fanns ett likadant på Glitter.

Men shoppingen slutar inte där. När man ändå var igång blev det en beställning från Nelly när man kom hem också. 100 kronor dyrare blev jackan bara för att jag beställde från norska sidan. 100 KRONOR! Det är liksom tvåhundra tuggummin... Hata norska valutakursen.



Kokelimonke


Puss

Kommentarer
Postat av: fröken magnus

haha YEAH!! 50-öres-tuggummi-valutan är vi alltså inte ensamma om att använda, BRA där!! :D

2008-09-21 @ 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0