Döda mig, någon?

Jag är livrädd. Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv tror jag. Ska jag våga? Har jag ens valet att säga nej? Tror faktiskt inte det. Jag kommer förlora något av det allra käraste jag har och jag vet inte om det kommer bli bättre eller sämre än nu. Hur hemskt är inte det?! Kanske sitter jag här gråtandes floder i morgon eller också är jag nöjdare än någonsin. 50-50 alltså. Det är inget som jag brukar göra. Brukar hålla mig på den säkra sidan om man säger så. Men låt oss säga att det nu skulle bli bra. Jäkligt bra. Då kommer jag älska mig själv och mitt val. Om det däremot blir tvärtom... Då kommer jag nog överväga ett självmord. Eller i alla fall pain. Lots of pain.

Vad som händer återstår att se i morgon. Ännu en sömnlös natt väntar.

Puss

Kommentarer
Postat av: fröken magnus

lycka till, jag är nyfiken på hur det blev!! :D

2008-09-26 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0