Detaljer.

Klockan är visst bara tre, känns som att den här dagen har varat i en hel evighet redan. Glömde bort och nämna den kanske mest väsentliga lilla detaljen om vår resa till Norge när jag skrev igår.

Ingen jobb. Inget boende.

Sådär. Då var det sagt också! Skönt och ha det ur världen. Har bara ett litet tillägg till det där. Inte för att jag säkert vet någonting ännu, men... Vi är på G, säger jag bara.

Gick upp klockan nio i morse. Åt två mackor med apelsinmarmelad (det enda vi hade råd att köpa, tillsammans med gårdagens nudlar med tanke på att en pizza kostar 180 NOK) och drog sedan ut på stan för att hitta våra framtida jobb. Har fått otroligt mycket bra respons faktiskt, norskar (norrmän, norskor?) är precis lika trevliga som det sägs.

Tillbaka på rummet nu igen och väntar samtal. Har lyckats undvika möte i korridoren med Mr HairyScary än så länge vilket jag är glad över, hello tomatoface hade det blivit till mig annars. Och vad säger man liksom? Hälsar man på en person som man råkat "träffa" på en toalett med byxorna nerdragna? Jag vet inte. Vill inte veta heller.

Har nog inget mer att skriva nu känns det som. Ska på visning av en lägenhet vid fem-tiden tror vi. Verkar grymt bra den där. Hoppas att vi verkar lika grymma.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0