Annons

Lite besviken är man ändå. Har alltid fått höra att alla norska killar är riktiga babes. Jaa. Alltså alla killar men norskt ursprung ska vara stekande heta. Så är det bara. Är det sant då? Nej. Inte ens lite. Inte ens alls. Vilken människa kan sprida ett sånt rykte, som skapar förhoppningar och får alla svenska singeltjejer att bege sig över till grannlandet för att finna lycka? Troligtvis en kåt norrman.

Sen har jag funderat lite också. Kan det vara området som vi bor i? Jag menar, nordsverige har ju inte särskilt heta killar heller. Om man inte gillar män i renskinn med tennisracketar under fötterna vill säga. Fast, har i och för sig inte träffat någon het kille från någon del av Sverige än så länge. Och då har jag inte ens varit i de norra delarna. Joo, jag har träffat någon. Men det är minsann inte många. Japp. Jag är kräsen.

Såå, till min slutpunkt! Alla killar som läser det här och inte håller med mig kan väl skicka namn, telefonnr och bifoga bild så får vi se om jag kan ändra mig.

Sneaky, huh?

Puss

OBS! Totalt oseriöst inlägg. Hoppas att alla kan se och läsa det med humor och dom som inte kan det borde kanske sluta läsa min blogg (ingenting som jag hoppas på).

Kommentarer
Postat av: Patte

Now it’s time to dance

The discoteque is far, but i can hear the rhythm

So now i stop my car

I’m going to the bar

And finally star

Dancing all around

Please, take my hands

And bring me to the moon

we're flying together

you make me feel so fine

and now i’m gonna tell you

you are the only one

i want you tonight tänkte jag sjunger en truddelutt till dig x]

2008-09-16 @ 13:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0