Flash

Städtanten har precis varit i farten. Blev ingen toalettskurning idag men däremot fick jag för mig att jag skulle ruska mattan. Tänkte först bara ställa mig utanför lägenhetsdörren och göra mattan dammfri i korridoren, men ångrade mig av någon dum anledning och gick ända ut till ytterdörren på lägenhetsblocket. Stog där i min pyjamas och ruskade för glatta livet då jag plötsligt märkte att mitt linne (som passar ungefär lika illa som en cheerleadingdräkt hade passat Bert Karlsson) hade hamnat väldigt snett och att jag stod och flashade ena boobet för allmänheten. Tyckte att jag hade ruskat färdigt då och slank snabbt in igen rödare än rödast i fejjan. Bra, Malin... 

Annars började dagen bra då jag vaknade, hör och häpna, utan minsta tecken på bakfylla! Hade däremot dragit på mig en mindre förkyldning men det är sånt man får ta. Gårdagen blev inte alls som det var tänkt, men den blev heller inte dålig. Började med förfest hos Josefine, Madelene och Emmy, tre brudar från Lund som flyttat hit på samma villkor som vi. Hade så otroligt trevligt så tiden liksom flög iväg och när vi kom till Grunder så hade åldergränsen ändrats från 18 till 20. Whaaaat?! Vår kontaktperson hade tydligen deckat och trots Josefines ihärdiga försök till att fjäska in sig hos vakten (- Men asså vi står med på listan! - Vi har ingen lista här. - Joo, det är klart att det finns en lista och VI står med på den!)  så kom vi inte längre än till ingången. Detta stoppade självklart inte oss utan vi traskade raskt vidare till Rogers där vi shakade ass natten lång.

Glömde självklart mobilen med den braiga kameran hemma så blev inte mycket till bilder tyvärr. Fick däremot med en totalt onödig video på väg in till stan. Vi diskuterar Lund-tjejernas grannars balkong (ett snett bygge direkt på taket som lutar och där killarna tydligen använt ett fönster som dörr, något som verkade aningens korkat eftersom att det fanns en dörr jämte). Meeen eftersom att den ligger på min gamla mobil så kan jag inte få in den i datan. Great.

Får bli lite bilder här hemifrån innan vi drog ut istället.


Randiga strumpbyxor vs skottskrutig kjol. I liiiiike. 

  
  
originals; "de e rompa di som e så sexiiiiiiiii!"; skrattmåsar;
cin-cin!; muss; f e t t s u g n i n g
 
Det var gårdagens egobilder. Nästa gång måste jag komma ihåg att ta med kameran ut...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0