"Dagisfröken söker man" nästa?

På måndagar är man alltid lite sliten och trots att både jag och Josefine var på en underbar barnehage idag så är man rejält trött när dagen är slut. Idag valde vi att åka buss en halvtimme längre bara för att kunna hoppa av bussen precis utanför huset och slippa gå de hundra metrarna uppför backen för att komma till dörren. DET är lathet på hög nivå!

Och med trötthet kommer irritation, i varje fall för vissa:

J: Asså, det är någon som tuggar bakom oss...
M: Mm?
Båda sitter tysta och lyssnar ett tag. Jag glömmer det rätt snart och är tillbaka i min bussåkarvärld. Josefine avbryter mig plötsligt.
J: Men nu ska vi hem och titta på "That 70s Show" och lite "Three And A Half..."- OCH NÅGON BEHÖVER SPOTTA UT... #¤%+"!!!!

Hahahahaha! Liiite lättretad kanske...

Tyvärr så är inte Josefines eftermiddagshumör alltid till min fördel. Tydligen så har jag gått omkring på stan idag med värsta Stig-Helmern på huvudet! Den var verkligen huge och stog rakt upp mitt på skallen. Tack, Josefine, för att du berättade det för mig ;)

Tänkte visa hur vi ser ut under dagarna på jobbet...

 

...och tadaa! Josefine ser ut som en cool snowboardåkare och jag ser ut som en av medverkarna i "Bonde Söker Fru". Hett!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0